Wat kost het winnen van een aanbesteding met qcore?

03 mrt 2024 2 minuten leestijd Stéphanie Stéphanie

De kosten van het winnen van een aanbesteding met qcore zijn vooraf laag. Met name als je onze prijzen vergelijkt met andere tenderdesks zal je dat zijn opgevallen. Dat komt door ons unieke verdienmodel en onze kijk op samenwerken. In dit artikel leggen we je daar graag alles over uit. Lees je mee?

Tenders op tijd signaleren

Een samenwerking met qcore begint met het op tijd signaleren van passende aanbestedingen voor een vast bedrag per maand. Voor het signaleren van deze tenders werken we met TenderApp. Geef je in TenderApp aan dat je interesse hebt in een aanbesteding? Dan nemen wij direct contact met je op om alles samen door te nemen. We bekijken of je kans hebt om te winnen én of we hem samen kunnen gaan oppakken.

Eenmalige offerte of hulp bij meerdere aanbestedingen

Bij qcore kan je zowel kiezen voor een eenmalige samenwerking als een abonnementsvorm waarbij we structureel samen inschrijven (qcore succesformule).

Eenmalige samenwerken (offertebasis)

Wil je hulp van qcore bij een aanbesteding? Dat kan. Je ontvangt dan van ons een offerte voor een eenmalige samenwerking. De kosten die je terugziet in de offerte zijn afhankelijk van de opdracht en de hoeveelheid hulp je van ons nodig hebt bij je inschrijving. Samen met qcore inschrijven op een aanbesteding kan al vanaf € 4.000,-. Klik hier voor meer informatie over eenmalig samenwerken op offertebasis.

Structureel samen inschrijven met de qcore (QSF)

Wil je structureel aanbestedingen winnen met qcore? Dan kan je het beste de qcore succesformule (QSF) bij ons afsluiten.  Dit is een abonnementsvorm waarvan de kosten € 1.299,- per maand zijn, inclusief TenderApp-licentie. Voor dit vaste bedrag per maand krijg je drie inschrijfkansen per jaar. Win jij een aanbesteding binnen het traject? Dan krijg je de volgende inschrijving gratis. Als je alle tenders waarop we inschrijven wint,  dan kan je ongelimiteerd met onze hulp inschrijven voor hetzelfde vaste bedrag per maand.

Download leaflet

Waarom zijn de kosten bij qcore zo laag?

Complete dienstverlening met lage én vaste kosten vooraf: hoe werkt dat? Wij werken bij qcore met een winfee. Wij vragen een vergoeding over de behaalde omzet als je de opdracht daadwerkelijk gegund krijgt. Als jij wint, winnen wij dus met je mee! Sterker nog, wij kunnen helemaal niet bestaan als we geen tenders winnen. Hierdoor weet je dat wij net een stukje harder lopen dan andere tenderdesks. De winfee is een vast percentage van 3,5% over de door jullie gerealiseerde omzet uit de aanbesteding. Dit unieke verdienmodel is voor veel van onze klanten een belangrijke reden om te kiezen voor een samenwerking met qcore. Bekijk ook onze succesvolle samenwerking met Albert Stel van Hagenaar Reclame.

Wij willen net zo graag winnen als jij

Zoals eerder aangegeven kunnen wij niet bestaan als we niet winnen. De winfee maakt dat wij net zo graag willen winnen als jij. Daarnaast kijken we van tevoren ook of er sprake is van een reële winkans. Dit scheelt beide partijen een hoop tijd en geld. Concurrerende tenderdesks halen hun omzet door hoge offertekosten aan de voorkant van het traject te rekenen. Of jij wint of niet, zij hebben de buit bij voorbaat al binnen. Dit maakt dat het voor hen minder belangrijk is of jij wint of verlies. Bij qcore zijn we erop gebrand om tenders met jou te winnen. Wij helpen onze opdrachtgevers van A tot Z. Wij houden het overzicht en zorgen dat we samen het maximale eruit halen. 

Samen winnen = samen delen

Nu denk je misschien 'door die winfee ben ik uiteindelijk alsnog duurder uit'. Ja, dat klopt. Daar staat echter tegenover dat de drive om te winnen bij ons vele malen hoger is én je alleen betaalt als je een aanbesteding wint. En zeg nou zelf, samen delen is toch leuker dan niets te delen hebben?

Laten we kennismaken

Transparantie is voor ons heel belangrijk. Ben jij enthousiast geworden na het lezen van dit stuk? Leuk, laten we kennismaken! We vertellen je graag meer over ons bedrijf en onze werkwijze. Neem vrijblijvend contact op.

New call-to-action